כדאי לדעת

מי אנחנו?

“Ahisraeli” הינו עסק שהוקם במטרה לקדם את בעלי העסקים בארץ ע”י יצירת פלטפורמה אינטרנטית,

שמאפשרת פרסום ומכירת מוצריהם ושרותיהם לקהל רחב יותר, המוצרים שאליהם תיחשפו שייכים למעצבים ולבעלי עסקים ישראלים בלבד.

במה שונה קניה אצלנו ממקומות אחרים?

אצלנו ב-“Ahisraeli” בכל קנייה שתתבצע, תופרש תרומה לאחת העמותות אשר אנו עובדים מולן וכאשר המשתמש בוחר לאיזה מהעמותות תופרש התרומה.

חשוב לציין כי לא תשלמו עלות נוספת עבור התרומה אלא התרומה מופרשת מרווחי “Ahisraeli”.

  אנו תורמים 50% מהרווחים שלנו על המכירה ואתם בוחרים לאן.

רוצים לדעת עוד אודות הפרויקט – לחצו כאן

האם זה בטוח להזמין דרכיכם?

כן, זה בטוח להזמין דרכינו. הנתונים של כרטיסי האשראי לא נשמרים בשרתי החברה והסליקה מתבצעת דרך paypal.

איך ניתן ליצור אתכם קשר? למה אין טלפון להתקשר אליו ולדבר עם נציגי שרות?

המדיניות שלנו היא תקשורת מתועדת בכתב. ניתן ליצור עמנו קשר בכתב דרך האפשרות “צור קשר”, שנמצאת בעמוד הראשי.

אנו יוצרים קשר טלפוני עם המשתמשים במידת הצורך.

האם צריך להירשם לפני הרכישה בפועל?

לא, אין צורך להירשם לפני הרכישה בפועל, אך ניתן להחליט להירשם לאתר לצורך: ביצוע הזמנות בצורה מהירה יותר וקבלת הטבות, המיועדות למשתמשים רשומים.

למה כדאי לשים לב לפני ביצוע ההזמנה?

חשוב לקרוא את תיאור המוצר, מה שמופיע בתיאור קובע בסופו של דבר. אין להסתמך על תמונה בלבד. במידה וחסר מידע בתיאור – אין להניח הנחות.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה, מה עושים?

לצורך ביטול עסקה יש לפנות לשירות הלקוחות של האתר דרך דף “צור קשר” עם בקשה לביטול עסקה. אנו עובדים בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן

הזמנתי מוצר, מתי הוא יגיע אלי?

היות ומיקום המוצרים מפוזר בארץ ומשתנה בעל עסק אחד לאחר, זמני המשלוח משתנים ומצוינים בדף פירוט המוצר.

הגיע מועד קבלת המוצר, ועדיין לא קיבלתי אותו, מה עלי לעשות?

יש לדווח לנו בהקדם האפשרי וזאת בכדי שנוכל לטפל בפניה באופן מהיר ויעיל.

המוצר הגיע פגום, מה ניתן לעשות?

לצורך דיווח על הגעת מוצר פגום יש לפנות לשירות הלקוחות של האתר דרך דף “צור קשר” . אנו עובדים בהתאם ובכפוף לתקנון האתר.

באילו סוגים של כרטיסי אשראי ניתן לבצע רכישה דרך האתר?

הרכישה דרך האתר יכולה להתבצע באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיסי אשראי שנטענים במטבע חוץ וכרטיסי דיינרס.